Thursday, September 26, 2013

Aλληλεγγύη να νοιώσω για ποιό πράγμα ακριβώς?

 Επειδή σε απέλυσαν? Εμένα με απέλυαν κλοτσηδόν και από παντού πολύ πριν εφευρεθεί η εκλογικευτική αφήγηση περί αναδιαρθρώσεων του νεοφιλελεύθερου Ναζισμού. Ξέρεις γιατί? Επειδή αυτά που γράφεις εσύ τώρα - περί αήθειας του Πρετεντέρη και του Καψή - τα έγραφα όχι μόνο πριν θιγεί το προσωπικό μου συμφέρον, αλλά και γνωρίζοντας πολύ καλά ότι γράφοντας τα θα έτρωγα σουτ. Θυμάσαι τι έγραφα στο "Πρώτο Θέμα"? Κατά μέτωπο επίθεση στον τότε αν� �ρχόμενο, σήμερα επικρατούντα νεο-αιλλυνούλεικο Ναζισμό. Έφαγα κι από εκεί το σουτ μου μόλις τόλμησα να αγγίξω την υπόθεση της υποτίμησης των ομολόγων, swaps, και δεν συμμαζεύεται από τον ΓΑΠ και τις μίζες που πήρε για να παραδώσει τα κλειδιά του ταμείου στο ΔΝΤ. Εν ολίγοις, δεν ενδιαφέρει κανέναν τι λες τώρα, τώρα που είσαι στον δρόμο. Μας ενδιαφέρει τι έκανες και τι έγραφες τότε. Α, και όσον αφορά τα παιδιά σου, ξέρεις, παιδιά θα ήθελα να έχω και εγώ, αλλά το είδος της κοινωνίας που στηρίζεις εσύ και το συγκρότημα που υπηρετούσες, μου το απαγορ εύει. Οπότε να χαίρεσαι που τα έχεις και να μην τα χρησιμοποιείς ως αμυντική ασπίδα προκειμένου να εκβιάσεις τον οίκτο όταν δεν σου κάθονται οι βρομοδουλειές με τον Σατανά που επέλεξες να διαπραγματευτείς. Ή μήπως τώρα συνειδητοποίησες ότι είναι καθάρματα ο Πρετεντέρης και ο Καψής?

Chatzistefanou Panagiotis
Πηγή: http://piperistostoma.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment