Oι Ναζί της Χρυσής Αυγής ομολογούν ότι είναι αντίθετοι με το λαό αλλά τον χρησιμοποιούν για να εγκαθιδρύσουν της χούντα των από πάνω.
ΤΙ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΛΕΟΝ;
Μιχαλολιακος "πιστευουμε στην επανασταση εκ των ανω", ΟΧΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ!
ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ του Αφέντη , του Δικτάτορα , του Εξουσιαστη...
Οπως την επανασταση της 21ης Απριλιου
παντα με την αρχουσα ταξη. ποτέ με το λαό. ποτέ δεν ηταν Ελληνες.
Πηγή: http://www.ramnousia.com/

No comments:
Post a Comment