Sunday, October 21, 2012

Δυο Αλγερινοί είχαν ρημάξει την Βοιωτία..

Δύο Αλγερινοί λαθρομετανάστες συνελήφθησαν χθες το μεσημέρι στη Λιβαδειά.
Οι δράστες, υπήκοοι Αλγερίας (είχαν και γαλλικά διαβατήρια μάλλον πλαστά) , μαζί με άγνωστο αριθμό συνεργών τους, είχαν συστήσει συμμορία που "χτυπούσε" τα σπίτια της ευρύτερης περιοχής. Σύμφωνα με την αστυνομία από 28/8 έως 19/10/2012 "άνοιξαν" 16 σπίτια στη Λιβαδειά, στην Παραλία Διστόμου και στη Θήβα,αρπάζοντας χρηματικά ποσά, χρυσαφικά - κοσμήματα, ηλεκτρονικές συσκευές και διάφορα αντικείμενα μεγάλης αξίας.

 Οι δράστες χρησιμοποιούσαν νοικιασμένο αυτοκίνητο το οποίο είχαν εκμισθώσει -επίσης- με πλαστά έγγραφα.
 Στην κατοχή τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν χρυσαφικά – κοσμήματα, διαρρηκτικά εργαλεία, πλαστά έγγραφα και χρήματα.                                                                                  --> -->



Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/

No comments:

Post a Comment