Με ένα βίντεο 60 δευτερολέπτων η Telegraph επιχειρεί να εξηγήσει τι θα συμβεί εάν η Ελλάδα αποχωρήσει από την Ευρωζώνη.
Αυτόματα , σύμφωνα με το υποθετικό σενάριο του ρεπορτάζ, θα άλλαζε το νόμισμα και θα είχαμε φυγή κεφαλαίων.....Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ
Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/

No comments:
Post a Comment