Την ώρα που ο υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης βρισκόταν στο βήμα της Βουλής και μιλούσε για τη διαπραγματευτική προσπάθεια της κυβέρνησης, ορισμένοι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ διαμαρτυρήθηκαν φωνάζοντας από τα έδρανα."Χαρείτε το 4%, χαρείτε το. Θα το έχετε για πολύ λίγο" ήταν η απάντηση του Γιάνη Βαρουφάκ η.
Δείτε το βίντεο
Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment