Επίθεση κατά του Ολυμπιακού εξαπέλυσε ο Αλβανός βουλευτής, Έριον Μπράτσε, μετά την ήττα των "ερυθρολεύκων" στο Champions League από τη Γιουβέντους!
Ο βουλευτής του κυβερνώντος Σοσιαλιστικού Κόμματος, Έριον Μπράτσε, και στενός φίλος του πρωθυπουργού της χώρας Έντι Ράμα, ξεσπάθωσε μ ε λεκτικούς χαρακτηρισμούς κατά του Ολυμπιακού αμέσως μετά το τέλος του αγώνα των πρωταθλητών Ελλάδας με τη Γιουβέντους στο Τορίνο (ήττα με 3-2) χαρακτηρίζοντάς τον μεταξύ άλλων ως "την πιο βρώμικη ομάδα της Ευρώπης".
Αναλυτικά όσα έγραψε στην προσωπική του σελίδα στο Facebook:
"Η Γιουβέντους έκανε το καθήκον της και κέρδισε την πιο βρώμικη ομάδα της Ευρώπης. Κυριάρχησαν σε όλο τον αγώνα και από την άλλη πλευρά ο Αλέγκρι δεν μπορεί να κάνει τους παίκτες να υπηρετήσουν την ομάδα, καθόλου.
Επτά - οκτώ φοβερές ευκ αιρίες για γκολ που δεν έγιναν γκολ οφείλεται στο γεγονός ότι θέλει να σκοράρει αυτός που θέλει να σκοράρει, και όχι αυτός που μπορεί να σκοράρει το πέναλτι για παράδειγμα. Η Γιουβέντους θα τον ανεχτεί για πολύ ακόμα αυτόν τον προπονητή;".
Να σημειωθεί πως το σχόλιο αυτό που έγινε από τον Έριον Μπράτ σε έχει προκαλέσει αντιδράσεις διαφόρων ΜΜΕ της ομογένειας, με την ιστοσελίδα "himara.gr" να αναφέρει χαρακτηριστικά:
"Ύστερα απορούμε ποιοι ενισχύουν το ανθελληνικό κλίμα που επικρατεί στην Αλβανία".
Ο βουλευτής του κυβερνώντος Σοσιαλιστικού Κόμματος και στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού της χώρας Έντι Ράμα, προέβη σε χυδαία επίθεση εναντίον του Ολυμπιακού προκαλώντας έτσι την οργή των Πειραιωτών. Θυμίζουμε, πως ο βουλευτής ανάρτησε στο facebook πως οι Πειραιώτες είναι η πιο βρώμικη ομάδα στην Ευρώπη και παρά τις έντονες αντιδράσεις που υπήρξαν δεν κατέβασε την τοποθέτησή του. Η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ θα κινηθεί άμεσα νομικά ενα ντίον του Εριον Μπράτσε, τόσο σε Ελλάδα όσο και σε Αλβανία και έτσι θα κληθεί να δώσει εξηγήσεις στη Δικαιοσύνη!
Από την πλευρά του ο διευθυντής επικοινωνίας της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ, Κώστας Καραπαπάς τόνισε ....
«Αυτό το γελοίο υποκείμενο που προσέβαλε τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ (και δυστυχώς είναι και βουλευτής στην πατρίδα του) θα οδηγηθεί στη Δικαιοσύνη από την ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. Είτε είναι απλά γελοίος, είτε είναι βαλτός, θα πληρώσει. Να είστε βέβαιοι!».
Ο βουλευτής του κυβερνώντος Σοσιαλιστικού Κόμματος, Έριον Μπράτσε, και στενός φίλος του πρωθυπουργού της χώρας Έντι Ράμα, ξεσπάθωσε μ ε λεκτικούς χαρακτηρισμούς κατά του Ολυμπιακού αμέσως μετά το τέλος του αγώνα των πρωταθλητών Ελλάδας με τη Γιουβέντους στο Τορίνο (ήττα με 3-2) χαρακτηρίζοντάς τον μεταξύ άλλων ως "την πιο βρώμικη ομάδα της Ευρώπης".
Αναλυτικά όσα έγραψε στην προσωπική του σελίδα στο Facebook:
"Η Γιουβέντους έκανε το καθήκον της και κέρδισε την πιο βρώμικη ομάδα της Ευρώπης. Κυριάρχησαν σε όλο τον αγώνα και από την άλλη πλευρά ο Αλέγκρι δεν μπορεί να κάνει τους παίκτες να υπηρετήσουν την ομάδα, καθόλου.
Επτά - οκτώ φοβερές ευκ αιρίες για γκολ που δεν έγιναν γκολ οφείλεται στο γεγονός ότι θέλει να σκοράρει αυτός που θέλει να σκοράρει, και όχι αυτός που μπορεί να σκοράρει το πέναλτι για παράδειγμα. Η Γιουβέντους θα τον ανεχτεί για πολύ ακόμα αυτόν τον προπονητή;".
Να σημειωθεί πως το σχόλιο αυτό που έγινε από τον Έριον Μπράτ σε έχει προκαλέσει αντιδράσεις διαφόρων ΜΜΕ της ομογένειας, με την ιστοσελίδα "himara.gr" να αναφέρει χαρακτηριστικά:
"Ύστερα απορούμε ποιοι ενισχύουν το ανθελληνικό κλίμα που επικρατεί στην Αλβανία".
Στην αντεπίθεση ο Ολυμπιακός
Οργισμένοι οι «ερυθρόλευκοι» για τη χυδαία επίθεση του Αλβανού βουλευτή, Εριον Μπράτσε και θα κινηθούν άμεσα νομικά.Ο βουλευτής του κυβερνώντος Σοσιαλιστικού Κόμματος και στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού της χώρας Έντι Ράμα, προέβη σε χυδαία επίθεση εναντίον του Ολυμπιακού προκαλώντας έτσι την οργή των Πειραιωτών. Θυμίζουμε, πως ο βουλευτής ανάρτησε στο facebook πως οι Πειραιώτες είναι η πιο βρώμικη ομάδα στην Ευρώπη και παρά τις έντονες αντιδράσεις που υπήρξαν δεν κατέβασε την τοποθέτησή του. Η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ θα κινηθεί άμεσα νομικά ενα ντίον του Εριον Μπράτσε, τόσο σε Ελλάδα όσο και σε Αλβανία και έτσι θα κληθεί να δώσει εξηγήσεις στη Δικαιοσύνη!
Από την πλευρά του ο διευθυντής επικοινωνίας της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ, Κώστας Καραπαπάς τόνισε ....
«Αυτό το γελοίο υποκείμενο που προσέβαλε τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ (και δυστυχώς είναι και βουλευτής στην πατρίδα του) θα οδηγηθεί στη Δικαιοσύνη από την ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. Είτε είναι απλά γελοίος, είτε είναι βαλτός, θα πληρώσει. Να είστε βέβαιοι!».
Πηγή: http://www.eglima tikotita.gr/



No comments:
Post a Comment