Saturday, November 22, 2014

Λάρισα: Ιλιγγιώδες πρόστιμο,270.000 ευρώ σε 67χρονο που θανάτωσε με τσάπα οκτώ κουτάβια

Το πρόστιμο επιβλήθηκε σε 67χρονο που θανάτωσε οκτώ κουτάβια και κακοποίησε ένα άλλο σκυλί. Του επιβλήθηκε το προβλεπόμενο πρόστιμο των 30.000 ευρώ «για κάθε ζώο και για κάθε περιστατικό».

Ιλιγγιώδες πρόστιμο, ύψους 270.000 ευρώ, βεβαιώθηκε σε 67χρονο Λαρισαίο, από την πρώην Δημοτική Αστυνομία Λάρισας που, έπει τα από καταγγελία συμπολίτη του, κατηγορείται για τη θανάτωση οκτώ νεογέννητων κουταβιών και την κακοποίηση ενός ακόμη σκύλου.

Η περίπτωση του 67χρονου μάλλον δεν έχει προηγούμενο, αφού τού επιβλήθηκε το προβλεπόμενο πρόστιμο των 30.000 ευρώ «για κάθε ζώο και για κάθε περιστατικό», οπότε το συνολικό πρόστιμο για τα εννέα σκυλιά φθάνει το παραπάνω ποσό.

Ο Γιώργος Κ. κάτοικος της Αγίας Μαρίνας στη Λάρισα τον Αύγουστο του 2013,σκότωσε με τσάπα τα 8 από τα 9 που γέννησε πρόσφατα η σκύλα του στην αυλή του σπιτιού του. Το έγκλημα είδε γει� �όνισσα του 53χρονου δράστη και ζήτησε τη συνδρομή του Φιλοζωικού Σωματείου «Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας». Έτσι η αυτόπτης μάρτυρας προχώρησε σε καταγγελία εις βάρος του ανθρωπόμορφου κτήνους που σκότωσε τα κουτάβια μπροστά στη μάνα τους!

Στη φωτογραφία ο Γιάννης Γκούθας του Συλλόγου Προστασίας Κακοποιημένων Ζώων Λάρισας «Ελεύθερος» με την αυτόπτη μάρτυρα.

Η βεβαιωθείσα παράβαση κοινοποιήθηκε στη Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης του δήμου Λαρισαίων και το Τμήμα Εσόδων του δήμου με τη σειρά του θα πρέπει, αργά ή γρήγορα, να κοινοποιήσει την οφειλή στην Οικονομική Εφορία (ΔΟΥ).

Στις φωτογραφίες, από το Φιλοζωικό Σωματείο «Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας», βλέπετε όχι μόνο τα πτώματα των μωρών αλλά και τη γυναίκα που τόλμησε αυτό που πολλοί άλλοι δεν κάνουν. Εκείνη τόλμησε να καταγγείλει τον γείτονα της μη συμβάλλοντας με τη σιωπή της στο κουκούλωμα μιας τέτοιας φριχτής εγκληματικής πράξης.


Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/

No comments:

Post a Comment