Monday, October 20, 2014

Όταν μου κάνουν παρατηρήσεις, στενοχωριέμαι...


ΕΡΩΤΗΣΗ: Ὅταν μοῦ κάνουν παρατηρήσεις στενοχωροῦμαι 
καί κάποτε ἀντιδρῶ ἄσχημα στούς ἄλλους, ἀκόμη κι ἄν ἔχουν δίκιο. 

Ἔτσι δημιουργοῦνται προβλήματα στίς σχέσεις μας. 

Τί νά κάνω, γιά νά ξεπερνῶ μέ ψυχραιμία αὐτές τίς κατ� �στάσεις;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
ΕΔΩ: Σοφία Ντρέκου/Αέναη επΑνάσταση










Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/

No comments:

Post a Comment