Saturday, September 20, 2014

Αυτοκτονία σε ξενοδοχείο αστέγων του Δήμου Αθηνών στο κέντρο της Αθήνας

Μια γυναίκα από το ξενοδοχείο αστέγων του Δήμου Αθηνών, προσπάθησε να τον αποτρέψει αλλά μάταια...

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, ο άνδρας πήδηξε στο κενό απο τον 4ο όροφο του ξενοδοχείου που διέμενε στο κεντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στην οδό Χαλκοκονδύλη 39.

Αυτόπτ� �ς μάρτυρες αναφέρουν πως πριν πάρει την απόφαση ο 44χρονος είχε βγει στο μπαλκόνι και φώναζε. Μια γυναίκα από το ξενοδοχείο, προσπάθησε να τον αποτρέψει αλλά μάταια.

Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr ο αυτόχειρας πήρε φορά και πήδηξε στο κενό και ο θάνατός του ηταν ακαριαίος.


Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/

No comments:

Post a Comment