Friday, November 22, 2013

Σφακιανάκης: «Μόνο η Χρυσή Αυγή θα μας σώσει»


Ο γνωστός λαϊκός τραγουδιστής Νότης Σφακιανάκης, υποστήριξε εκ νέου πως μόνο η Χρυσή Αυγή μπορεί να σώσει την Ελλάδα. Από τα... πυρά του δεν γλίτωσε ούτε και ο Αδωνις Γεωργιάδης.


Ο γνωστός τραγουδιστής, κατά τη διάρκεια της απονομής του πολυπλατινένιου δίσκου του με τίτλο «16 αυτοτελείς επιτυχίες», δήλωσε πως «εάν κάποιο κόμμα θα μπορούσε να κυβερνήσει σωστά την Ελλάδα, αυτό θα ήταν η Χρυσή Αυγή» αναφέρει η Espresso.

Στη συνέχεια, ο Νότης Σφακιανάκης αναφέρθηκε κατά της κυβέρνησης λέγοντας πως «δεν διοικεί σωστά την χώρα», ενώ ήταν ιδιαίτερα καυστικός και κατά του Αδωνι Γεωργιάδη για τον οποίο είπε: «Με τέτοιο υπουργό Υγείας δεν πάμε πουθενά».

Ο Νότης Σφακιανάκης χρησιμοποίησε άσχημους χαρακτηρισμούς για τους δημοσιογράφους και κατήγγειλε το σύστημα των μέσων που προωθεί συγκεκριμένους καλλιτέχνες. «Να μην ακούτε ραδιόφωνο, είναι όλα στημένα σε εκείνους που δίνουν χρήματα», παρότρυνε τους θαυμαστές του.

Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/

No comments:

Post a Comment