Στη συνέχεια, ο Νότης Σφακιανάκης αναφέρθηκε κατά της κυβέρνησης λέγοντας πως «δεν διοικεί σωστά την χώρα», ενώ ήταν ιδιαίτερα καυστικός και κατά του Αδωνι Γεωργιάδη για τον οποίο είπε: «Με τέτοιο υπουργό Υγείας δεν πάμε πουθενά».
Ο Νότης Σφακιανάκης χρησιμοποίησε άσχημους χαρακτηρισμούς για τους δημοσιογράφους και κατήγγειλε το σύστημα των μέσων που προωθεί συγκεκριμένους καλλιτέχνες. «Να μην ακούτε ραδιόφωνο, είναι όλα στημένα σε εκείνους που δίνουν χρήματα», παρότρυνε τους θαυμαστές του.
Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/


No comments:
Post a Comment