Προς έκ� �ληξη πολλών, σελίδα οπαδών του Ολυμπιακού, αναρτά στο χρονολόγιο της....
, την ιδια φωτογραφία με το παρακάτω μήνυμα:
Πέρα από τον διαχειριστή της σελίδας των οπαδών του Ολυμπιακού, δεκάδες φίλοι του, κάτω από την φωτογραφία, συμφώνησαν με την ανάρτηση, και έδιναν συγχαρητήρια στον διαχειριστή τους!
Είναι δείγμα θετικό, ακόμα και αν κάποιοι διαφωνούμε με την ύπαρξη οπαδικών συνδέσμων, να καταλαβαί νει ο κόσμος τους, ότι οι διαφορες στο γήπεδο είναι ελλάσονος σημασίας, σε σχέση με τα κοινωνικά και πολιτικά προβλήματα, που όλοι αντιμετωπίζουμε.
Αυτή η σύγκλιση, ας γίνει παράδειγμα ευρύτερης συνεννόησης μας, για το κοινό καλό μας!
Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment