γράφει ο Κων/νος
Είπε ο κ.Φ.Κουβέλης:
"Το ζήτημα (ΕΡΤ) δεν είναι τυπικό, είνα ι ζήτημα δημοκρατικής ουσίας"(εμπλουτισμένης και......
με πολυακόρεστα λιπαρά, ε;).
Είπε ο κ.Φ.Κουβέλης:
"Το ζήτημα (ΕΡΤ) δεν είναι τυπικό, είνα ι ζήτημα δημοκρατικής ουσίας"(εμπλουτισμένης και......
με πολυακόρεστα λιπαρά, ε;).
Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/

No comments:
Post a Comment