Ελλην Φορολογούμενος
Μετά από αυτή τη δήλωση πιστεύω ότι έχουμε ένα νέο είδος μ@λ@κ@ ! Πέρα και έξ� � από αυτούς που έχουν καταγραφεί ως τέτοιοι !
Μόνο ένας τέτοιος μέσα σ΄αυτόν τον..........ορυμαγδό μπορούσε να ξεστομίσει κάτι αντίστοιχο .
BRAVO GIORGO
Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment