Thursday, May 23, 2013

νέο είδος εν όψη

 Ελλην Φορολογούμενος
 
Μετά από αυτή τη δήλωση πιστεύω ότι έχουμε ένα νέο είδος μ@λ@κ@ ! Πέρα και έξ� � από αυτούς που έχουν καταγραφεί ως τέτοιοι !
Μόνο ένας τέτοιος μέσα σ΄αυτόν τον..........ορυμαγδό μπορούσε να ξεστομίσει κάτι αντίστοιχο .

BRAVO GIORGO

Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment