Wednesday, February 6, 2013

Επιστολή Ένωσης Γονέων προς Νίκα για τον υποσιτισμό μαθητών

Επιστολή Ένωσης  Γονέων προς Νίκα για τον υποσιτισμό μαθητών
Επιστολή της  Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δήμου Καλαμάτας  προς το Δήμαρχο Καλαμάτας  με θέμα τον υποσιτισμό των μαθητών σε σχολεία της πόλης.
Κύριε Δήμαρχε,
Πρόσφατα παρατηρήθηκε το λυπηρό φαινόμενο σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου αλλά και σε τηλεοπτικές σας συνεντεύξεις να καταφέρεστε κατά....
Διαβάστε τη συνέχεια....
Πηγή: http://pkampas.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment