Η κυβερνητική πλειοψηφία ενέκρινε την Πέμπτη την τροπολογία της κυβέρνησης με την οποία καθορίζεται ο τρόπος με τον οποίο το Ελληνικό Δημόσιο αλλά και ιδιώτες θα μπορούν να παραχωρήσουν για μακροχρόνια διαστήματα την χρήση νησιών της ελληνικής Επικράτειας σε τρίτους. Η τροπολογία που κατατέθηκε από τον Πάνο Παναγιωτόπουλο, κατόπιν σχετικής εξουσιοδότησης από τον γενικό γραμματέα της κυβέρνησης Παναγιώτη Μπαλτάκο, προβλέπει ότι.... Διαβάστε τη συνέχεια....
Πηγή: http://pkampas.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment