Λήγει η θητεία προϊσταμένων, υποδιευθυντών και διευθυντών Εφοριών, ΣΔΟΕ, Τελωνείων και Ελεγκτικών Κέντρων, όπως προβλέπεται σε τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή. H έναρξη της ισχύος της τοποθετείται με τη δημοσίευση του νόμου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Στην τροπολογία προβλέπεται ακόμη ότι η ετήσια θητεία των προϊσταμένων στις θέσεις αυτές μπορεί να ανανεώνεται έως δύο φορές, δηλαδή η θητεία τους δεν θα μπορεί να υπερβαίνει την τριετία. Παράλληλα θα αξιολογούνται σε τριμηνιαία βάση. Στην τροπολογία προβλέπεται ακόμη ότι η στελέχωση του νέου Σώματος Βεβαίωσης και Αναγκαστικής Είσπραξης των εσόδων του κράτους θα γίνει από υφιστάμενους ελεγκτές που θα έχουν εμπειρία τουλάχιστον δύο ετών. --> -->
Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/

No comments:
Post a Comment