Θετικά χαρακτηρίζονται για πρώτη φορά τα μηνύματα από το Βερολίνο. Η Γερμανίδα Καγκελάριος, εξέφρασε την αλληλεγγύη της στις αδύναμες χώρες της Ευρωζώνης, υπενθυμίζοντας πάντα ότι πρέπει να παραμείνουν πιστές στις δεσμεύσεις τους.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Πηγή: http://www.greekznews.com/
No comments:
Post a Comment