Ο τεράστιος πολιτικός νους που κρύβεται πίσω από το αθώο προσωπάκι μιας ενζενύ ξανασπάει τη σιωπή του.
Η Αφροδίτη Αλ Σαλέχ, που από πρώην αποτυχημένη ηθοποιός πηδώντας τρία-τρία τα σκαλιά της Πασοκικής καταξίωσης έφτασε να γίνει «σύμβουλος» του Γιωργάκη (ναι, του μεγάλου βραβευμένου στοχαστή, που κυκλοφορεί ελεύθερος λόγω υπόγειων πολιτικών συμφωνιών) αλλά και του γίγαντα της πολιτικής, του Σπύρου του Βούγια, έσπασε και πάλι της σιωπή της.
Αυτή τη φορά για να αναφερθεί στο φλέγον θέμα των καθημερινών αυτοκτονιών απελπισμένων Ελλήνων.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η μεγίστη κοινωνική αναλυτής, οι αυτόχειρες δεν είναι καθημερινοί άνθρωποι που φτάνουν στα όρια της απελπισίας, αλλά απλώς ψυχοπαθολογικές περιπτώσεις σε λανθάνουσα κατάσταση, που με μια «συγκυριακή αφορμή» (ΔΝΤ) ή και από "μόδα"(!!!)… πηδάνε από τα μπαλκόνια.
Επίσης η κυρία Αλ Σαλεχ «δεν ξέρει» αν οι αυτοκτονίες αυξήθηκαν: «Ίσως ναι, ίσως και όχι» γράφει με την βαθιά σκεπτόμενη πένα της. Αυτό όμως δεν της απαγορεύει να κατακεραυνώνει την δημοσιότητα που παίρνουν η οποία, σύμφωνα με την βαθιά προοδευτική συνείδησή της, θα πρέπει να απαγορευτούν… δια νόμου!
Δηλαδή, κατά την κυρία Αλ Σαλέχ, τη στιγμή που οι Έλληνες πέφτουν σαν τις μύγες, η επικαιρότητα θα πρέπει να ασχολείται π.χ. με τις ομιλίες του ΓΑΠ στα διεθνή συμπόσια. Δια νόμου.
Τέλος, σε ένα παραλληλισμό που μόνο η Αφροδίτη θα μπορούσε να σκεφτεί, παρομοιάζει τους Έλληνες αυτόχειρες με την… Τζιχάντ και τους καμικάζι(!)
Όποιος επιθυμεί να διασκεδάσει το πόνημα της "συμβούλου" του ΓΑΠ, (και βεβαίως να καταλάβει πως φτάσαμε ως εδώ) μπορεί να το βρει (που αλλού) στο site του αγωνιστή του Κολωνακιώτικου Σοσιαλισμού, του Σταύρακα του Θεοδωράκη. (Το κατάπτυστο κείμενο εδώ)
ΠΗΓΗ
Πηγή: http://www.ramnousia.com/

No comments:
Post a Comment