Thursday, July 19, 2012

85.000 ευρώ έφαγαν τα αλάνια στην περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας


85.000 ευρώ έφαγαν τα αλάνια στην περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας
Περισσότερα από 85.000 ευρώ υποτίθεται πως ξόδεψαν τα "αλάνια" στην περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, προκειμένου να κατασκευάσουν σελίδα στο facebook, στο twitter, το youtube, το google plus, αλλά και να βρουν σλόγκαν και να κατασκευάσουν λογότυπο. Πόσο θα μπορούσαν να στοιχίσουν αυτά; 500 ευρώ μάξιμουμ.


Είτε τρώει ο κόσμος από τα σκουπίδια, είτε η ανεργία φτάσει το 50%, είτε διαλύεται η χώρα, οι μαλάκες ζουν και βασιλεύουν.

Κρέμασμα στο Σύνταγμα για όλους τους εμπλεκόμενους στην απάτη. Άι στο διάολο πια με τη δικτατορία του υποτιθέμενου πολιτισμού σας.

Πηγή: http://www.ramnousia.com/

No comments:

Post a Comment