Saturday, June 2, 2012

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΑΡΙΦΗ Τάιζε στο στήθος της ένα… γατάκι!


Τάιζε στο στήθος της ένα… γατάκι!







































Τα φιλοζωικά της αισθήματα μας έδειξε η Κατερίνα Ζαρίφη σήμερα το πρωί, μέσα από το πρωινό ΑΝΤ1.
Η παρουσιάστρια βρήκε ένα μικρό γατάκι έξω από το στούντιο, το οποίο μάλλον είχε παρατήσει η μαμά του.

Η Κατερίνα αμέσως το… "υιοθέτησε" και σα να μην έφτανε αυτό, το τάιζε την ώρα της εκπομπής, έχοντάς το ακουμπισμένο στο στήθος της.
Εκεί ήρθε και η κορυφαία ατάκα του κυρίου Βουτσά, ο οποίος ήταν καλεσμένος της εκπομπής, ο οποίος είπε χαρακτηριστικά:
"Κι εγώ αν καθόμουν εκεί Κατερίνα θα ηρεμούσα"!
Δείτε το βίντεο.



Πηγή: http://greekznews.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment