Σε δύο βάρκες εμφανίζεται να πατά η Δημοτική Αρχή στο θέμα της πεζοδρόμησης ή όχι του υπόλοιπου τμήματος της Αριστομένους, από την οδό Κροντήρη μέχρι τα φανάρια της οδού Φραντζή.
Από τη μια, ο δήμαρχος Παν. Νίκας δηλώνει ότι «προοπτικά ο κεντρικότερος δρόμος της πόλης είναι χώρος για πεζούς», αλλά, από την άλλη, δηλώνει ότι στην παρούσα φάση η πεζοδρόμηση είναι δύσκολο να προχωρήσει, εξαιτίας του γεγονότος ότι δραστηριοποιούνται εκεί εκατοντάδες καταστήματα και εμπορικές επιχειρήσεις.
Σημειώνει, όμως, με νόημα ότι....
Διαβάστε τη συνέχεια....Από τη μια, ο δήμαρχος Παν. Νίκας δηλώνει ότι «προοπτικά ο κεντρικότερος δρόμος της πόλης είναι χώρος για πεζούς», αλλά, από την άλλη, δηλώνει ότι στην παρούσα φάση η πεζοδρόμηση είναι δύσκολο να προχωρήσει, εξαιτίας του γεγονότος ότι δραστηριοποιούνται εκεί εκατοντάδες καταστήματα και εμπορικές επιχειρήσεις.
Σημειώνει, όμως, με νόημα ότι....
Πηγή: http://pkampas.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment