Monday, May 21, 2012

Μπρος-πίσω του Δήμου Καλαμάτας για την πεζοδρόμηση της Αριστομένους.

Image
Σε δύο βάρκες εμφανίζεται να πατά η Δημοτική Αρχή στο θέμα της πεζοδρόμησης ή όχι του υπόλοιπου τμήματος της Αριστομένους, από την οδό Κροντήρη μέχρι τα φανάρια της οδού Φραντζή
Από τη μια, ο δήμαρχος Παν. Νίκας δηλώνει ότι «προοπτικά ο κεντρικότερος δρόμος της πόλης είναι χώρος για πεζούς», αλλά, από την άλλη, δηλώνει ότι στην παρούσα φάση η πεζοδρόμηση είναι δύσκολο να προχωρήσει, εξαιτίας του γεγονότος ότι δραστηριοποιούνται εκεί εκατοντάδες καταστήματα και εμπορικές επιχειρήσεις. 
Σημειώνει, όμως, με νόημα ότι....
Διαβάστε τη συνέχεια....
Πηγή: http://pkampas.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment