Tuesday, May 5, 2015

Αν ηταν Πάγκαλος ο Ντινόπουλος θα τον είχε σπιτώσει ο ΔΟΛ



Αλήθεια βρε Αργύρη, για σκέψου το λίγο. Ο Πάγκαλος στον ΔΟΛ ως τι; Δημοσιογράφος ή κονφερασιέ; Και εσύ να ψάχνεις δουλειά στις αγγελίες…

olympia.gr


Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment