Monday, November 3, 2014

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΟΡΓΗΣ ΓΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΑΠΟ ΟΠΑΔΟ ΤΟΥ!!!

Είμαι Ολυμπιακός και θέλω να δημοσιευτεί η οργή μου..

Είμαι αγανακτισμένος και θυμωμένος πολύ με την ομάδα μου τον Ολυμπιακό που έχει πολλούς ξένους που παίζουν απαίσιο ποδόσφαιρο, είναι άμπαλοι, δεν αξίζουν και το χειρότερο που με ενοχλεί πολύ είναι ότι έχει τον Αλβανό από � �ην Στρούγκα των Σκοπίων, Κασάμι να πανηγυρίζει Αλβανικά σε κάθε γκολ και να ονειρεύεται την ανύπαρκτη Μεγάλη Αλβανία που δεν υπάρχει, να έχει ο Ολυμπιακός στις φανέλες του το χρόνιο ανυπαρκτόσημο που με κάνει να ξερνάω εμετό!

Εγώ απαιτώ σύντομα από τον Ολυμπιακό να φύγουν όλοι οι ξένοι παίκτες από τον Ολυμπιακό και να ξηλωθεί το εκτρωματικό ανυπαρκτόσημο από τις φανέλες του!

ΔΕΝ ΠΑΤΑΩ ΓΗΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!!! ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!!!!!!

ΤΑ ΚΟΡΟΪΔΑ ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ!!!!!!!

Για αυτό αφιερώνω στον ξενομανή Ολυμπιακό αυτά τα απ αγορευτικά σήματα οργής με απαγορευτικό στον Κασάμι και απαγορευτικό στο ανυπαρκτόσημο.

ΥΣ: Δεν πρόκειται να γίνω "φίλαθλος" της εθνικής ομάδας των χορηγών με έβλημα το ανυπαρκτόσημο... ΔΕΝ ΣΦΑΞΑΝΕ!!!!!!!

Kokkinos Anemos

Η επιστολή εστάλη και έχει δημοσιευθεί από τον Διπλωματικό Παρατηρητή

Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/

No comments:

Post a Comment