Η Ρόμα είχε δεχθεί το τρίτο γκολ από τον Μπονούτσι, το ματς όδευε προς το τέλος, όταν ο Έλληνας αμυντικός έγινε... έξαλλος από ένα τάκλιν του Μοράτα! Σηκώθηκε, τσαμπουκαλεύτηκε, του «κόλλησε» το κεφάλι και δημιούργησε έναν... � �ανικό στον αγωνιστικό χώρο! Τελικά, είδε την κόκκινη κάρτα μαζί με τον Μοράτα!Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment