Με ένα χιουμοριστικό σχόλιο απάντησε σήμερα ο παρουσιαστής του ΣΚΑΪ, Δημήτρης Οικονόμου σε... πρόσκληση του Γιώργου Παπαδάκη.Συγκεκριμένα, στην πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΪ, οι δύο παρουσιαστές Βασίλης Λυριντζής και Δημήτρης Οικονόμου...
δεν προέβαλαν το βίντεο της διπλής δολοφον� �ας και σχολίασαν θετικά το γεγονός πως την ίδια απόφαση πήρε και ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1, Γιώργος Παπαδάκης.
Στη συνέχεια, ο κ. Οικονόμου απάντησε σε ανοικτή πρόσκληση που τους είχε κάνει ο κ. Παπαδάκης να πάνε μαζί για... τσίπουρα, λέγοντας «Όσο για τα τσίπουρα Γιώργο, θα πάμε αλλά θα κεράσουμε εμείς!».
Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment