Friday, June 21, 2013

Παρέμβαση Μητσάρα στο ΣτΕ..

Ο Μητσάρας δίνει με το δικό του ξεχωριστό τρόπο το «παρών» στο πλευρό των διαδηλωτών έξω από το Συμβούλιο της Επικρατείας.

Το μήνυμά του:
«Η ΕΡΤ "ΝΕ.Ρ.Ι.Τ." και εμείς όλοι ΞΕΝΕΡΙΤ».

Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/

No comments:

Post a Comment