Επιστολή της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δήμου Καλαμάτας προς το Δήμαρχο Καλαμάτας με θέμα τον υποσιτισμό των μαθητών σε σχολεία της πόλης.
Κύριε Δήμαρχε,
Πρόσφατα παρατηρήθηκε το λυπηρό φαινόμενο σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου αλλά και σε τηλεοπτικές σας συνεντεύξεις να καταφέρεστε κατά....
Πηγή: http://pkampas.blogspot.com/

No comments:
Post a Comment