Η κυβερνητική πλειοψηφία ενέκρινε την Πέμπτη την τροπολογία της κυβέρνησης με την οποία καθορίζεται ο τρόπος με τον οποίο το Ελληνικό Δημόσιο αλλά και ιδιώτες θα μπορούν να παραχωρήσουν για μακροχρόνια διαστήματα την χρήση νησιών της ελληνικής Επικράτειας σε τρίτους.Η τροπολογία που κατατέθηκε από τον Πάνο Παναγιωτόπουλο, κατόπιν σχετικής εξουσιοδότησης από τον γενικό γραμματέα της κυβέρνησης Παναγιώτη Μπαλτάκο, προβλέπει ότι....
Πηγή: http://pkampas.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment