
Νίκη χρυσάφι (0-2) επί της Μπνέι Γιεχούντα στο Ισραήλ πέτυχε ο ΠΑΟΚ στο πρώτο παιχνίδι του για τον 3ο προκριματικό γύρο του Europa League και, πλέον, απέκτησε σημαντικό προβάδισμα εν όψει του επαναληπτικού της Τούμπας.
Σκόρερ χρίστηκαν ο Γεωργιάδης στο 62ο και ο Αθανασιάδης στο 72ο λεπτό.
Οι παίκτες του ΠΑΟΚ προτιμούσαν να....
Πηγή: http://pkampas.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment